- Δημιουργήστε τον προσωπικό σας λογαριασμό και αποθηκεύστε την δική σας λίστα αγαπημένων.
- Βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε και πατήστε στο κουμπί "Προσθήκη στα Αγαπημένα".
- Βρείτε την δική σας λίστα Αγαπημένων στο προφίλ σας.
Όροι Χρήσης Μηνιαίων Προγραμμάτων Συνδρομής
Μηνιαία Προγράμματα Συνδρομής Μηχανής & Καφέ και Συνδρομής Καφέ
1. Πεδίο εφαρμογής των Όρων και Προϋποθέσεων
Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις διέπουν την προμήθεια προϊόντων illy στο πλαίσιο των προγραμμάτων «Συνδρομής μηχανής & καφέ» και «Συνδρομής καφέ», στα οποία ο Καταναλωτής δύναται να εγγραφεί μέσω της ιστοσελίδας www.illy.gr (εφεξής «ο Ιστότοπος») ή της Εξυπηρέτησης Πελατών στον αριθμό 213 090 5600 (εφεξής «Εξυπηρέτηση Πελατών»). Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις συμμορφώνονται με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών.
Για οτιδήποτε δεν ρυθμίζεται ρητά από τους παρόντες όρους, ανατρέξτε στους Γενικούς Όρους στην Ιστοσελίδα www.illy.gr. Σε περίπτωση σύγκρουσης, υπερισχύουν οι παρόντες ειδικότεροι όροι για τα προγράμματα «Συνδρομή μηχανή & καφέ» και «Συνδρομή καφέ».
Τα προϊόντα μπορούν να αγοραστούν μόνο για οικιακή χρήση και απαγορεύεται οποιαδήποτε πώληση σε τρίτους.
2. Μέρη της σύμβασης
Τα μέρη της σύμβασης είναι:
- ΚAFEA TERRA FOOD AND DRINKS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (ΑΦΜ: 999842166, ΔΟΥ : ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ), η οποία εδρεύει στην ΠΑΙΑΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΝΑΞΟΥ 12-14. ΤΚ. 190 02 Τηλ: 213 090 5500 Fax: 213 090 5599 (εφεξής Kafea Terra).
- Πελάτης: ο τελικός χρήστης είναι είτε φυσικό πρόσωπο που διαμένει στην Ελλάδα (εφόσον κατά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης έχει ικανότητα για δικαιοπραξία) ή νομικό πρόσωπο που εδρεύει στην Ελλάδα (π.χ. επαγγελματίες, μικρές επιχειρήσεις) που αποκτά τα προϊόντα για δική του χρήση. Για τις μεγάλες επιχειρήσεις / μεταπώληση σε τρίτους απευθυνθείτε στην εταιρεία για σύναψη ειδικής συμφωνίας.
3. Συνδρομητικά Προγράμματα
Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο εναλλακτικών συνδρομητικών Προγραμμάτων για την περιοδική προμήθεια προϊόντων με το εμπορικό σήμα illy:
- «Συνδρομή μηχανής & καφέ»:Πρόκειται για συνδρομητικό πρόγραμμα διάρκειας 12 μηνών που προβλέπει την αγορά μηχανής espresso οικιακής χρήσης (κατόπιν επιλογής του Πελάτη μεταξύ των διαθέσιμων μοντέλων) σε επιδοτούμενη τιμή με πρόγραμμα πληρωμής δόσεων και προμήθεια καφέ (σε κάψουλες και pods) ανάλογα με την επιλογή ποσότητας (S, M, L) που επιθυμεί Ο Πελάτης κατά την εγγραφή. Κάθε επιλογή ποσότητας καφέ προβλέπει την παράδοση σε μηνιαία βάση ορισμένου αριθμού συσκευασιών προϊόντων με βάση την κατανάλωση καφέ του Πελάτη. Σε περίπτωση ακύρωσης της συνδρομής πριν την πάροδο των 12 μηνών, όλες οι υπόλοιπες δόσεις θα χρεώνονται στην πιστωτική κάρτα του Πελάτη.
- "Συνδρομή καφέ": Πρόκειται για ένα πρόγραμμα συνδρομής αορίστου χρόνου που προβλέπει τη μηνιαία προμήθεια προϊόντων illy (σε κάψουλες, pods, αλεσμένο καφέ, κόκκους καφέ, καφέ φίλτρου και στιγμιαίο καφέ) ανάλογα με την επιλογή ποσότητας (S, M, L) που επιθυμεί Ο Πελάτης κατά την εγγραφή. Δεν υπάρχει χρέωση σε περίπτωση ακύρωσης της συνδρομής.
4. Όροι Συνδρομητικών Προγραμμάτων
4.1 Συνδρομή μηχανής & καφέ
Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Συνδρομή μηχανής & καφέ», ο Πελάτης:
- αγοράζει ένα από τα μοντέλα μηχανής espresso που αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα 1 με ένα πλάνο δόσεων. Σε περίπτωση ακύρωσης πριν την πάροδο των 12 μηνών, οι υπόλοιπες δόσεις θα χρεώνονται στην πιστωτική κάρτα του Πελάτη
- λαμβάνει μηνιαίως τις συσκευασίες προϊόντων καφέ illy ανάλογα με την επιλογή μηχανής και της αντίστοιχης ποσότητας καφέ (S, M, L) που απαριθμούνται στον πίνακα 1. Μετά την πρώτη παράδοση, οι επόμενες παραγγελίες χρεώνονται απευθείας στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα με τον τρόπο και το χρονοδιάγραμμα που περιγράφεται στο άρθρο 8.
Η διάρκεια του Προγράμματος είναι 12 μήνες. Με τη λήξη του Προγράμματος «Συνδρομής μηχανής & καφέ», ο Πελάτης ενημερώνεται ότι η συνδρομή του θα συνεχιστεί αυτόματα υπό τους όρους του προγράμματος «Συνδρομή καφέ», εφόσον δεν κοινοποιηθεί ενημέρωση διακοπής σύμφωνα με το άρθρο 13. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης μπορεί να διατηρήσει την μηχανή espresso.
Ο Πελάτης μπορεί να διακόψει πρόωρα το Πρόγραμμα σύμφωνα με το άρθρο 13. Σε αυτή την περίπτωση, το σύνολο του ποσού που ισοδυναμεί με το ποσό των δόσεων που υπολείπονται μέχρι τη λήξη της Συνδρομής θα χρεωθεί εφάπαξ.
Πίνακας 1: Πακέτα συσκευασιών μηχανής & καφέ (μηνιαία παράδοση) που περιλαμβάνονται στα μηνιαία προγράμματα «Συνδρομής Μηχανής & Καφέ»
Επιλογή |
Μοντέλο Μηχανής |
Προϊόν Καφέ |
Συσκευασίες καφέ που παραδίδονται μηνιαίως |
Περίοδος συνδρομής |
Αγοραία Αξία |
Μηνιαίες δόσεις |
Small |
Iperespresso Y3.3 |
Iperespresso Capsules |
3 συσκευασίες |
12 μήνες |
38,08 € |
36,17 € |
Medium |
Iperespresso Y3.3 |
Iperespresso Capsules |
4 συσκευασίες |
12 μήνες |
48,58 € |
44,99 € |
Large |
Iperespresso Y3.3 |
Iperespresso Capsules |
6 συσκευασίες |
12 μήνες |
69,58 € |
62,63 € |
Small |
Iperespresso X7.1 |
Iperespresso Capsules |
3 συσκευασίες |
12 μήνες |
42,25 € |
39,92 € |
Medium |
Iperespresso X7.1 |
Iperespresso Capsules |
4 συσκευασίες |
12 μήνες |
52,75 € |
48,74 € |
Large |
Iperespresso X7.1 |
Iperespresso Capsules |
6 συσκευασίες |
12 μήνες |
73,75 € |
66,38 € |
Small |
Illy Easy Coffee POD |
ESE pods |
3 συσκευασίες |
12 μήνες |
39,51 € |
37,28 € |
Medium |
Illy Easy Coffee POD |
ESE pods |
4 συσκευασίες |
12 μήνες |
49,07 € |
45,31 € |
Large |
Illy Easy Coffee POD |
ESE pods |
6 συσκευασίες |
12 μήνες |
68,19 € |
61,37 € |
4.2 Συνδρομή καφέ
Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Συνδρομή καφέ», ο Πελάτης λαμβάνει μηνιαίως τις συσκευασίες προϊόντων καφέ illy ανάλογα με την επιλογή ποσότητας (S, M, L) που απαριθμούνται στον πίνακα 2. Μετά την πρώτη παράδοση, οι επόμενες παραγγελίες χρεώνονται απευθείας στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα με τον τρόπο και το χρονοδιάγραμμα που περιγράφεται στο άρθρο 8.
Δεν υπάρχει ελάχιστη διάρκεια στο πρόγραμμα αυτό. Ως εκ τούτου, η σύμβαση θα ισχύει έως ότου η Kafea Terra ή ο Πελάτης αποφασίσει να διακόψει σύμφωνα με τις λεπτομέρειες και το χρονοδιάγραμμα που αναφέρονται στο άρθρο 13.
Πίνακας: Πακέτα συσκευασιών καφέ (μηνιαία παράδοση) που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα "Συνδρομή καφέ"
Προϊόν Καφέ |
Επιλογή |
Συσκευασίες καφέ που παραδίδονται μηνιαίως |
Αγοραία Αξία |
Μηνιαίες δόσεις |
Iperespresso Capsule |
Small |
3 συσκευασίες |
31,50 € |
30,24 € |
Iperespresso Capsule |
Medium |
4 συσκευασίες |
42,00 € |
39,06 € |
Iperespresso Capsule |
Large |
6 συσκευασίες |
63,00 € |
56,70 € |
ESE pods |
Small |
3 συσκευασίες |
28,68 € |
27,53 € |
ESE pods |
Medium |
4 συσκευασίες |
38,24 € |
35,56 € |
ESE pods |
Large |
6 συσκευασίες |
57,36 € |
51,62 € |
illy Ground 250g |
Small |
3 συσκευασίες |
31,35 € |
30,10 € |
illy Ground 250g |
Medium |
4 συσκευασίες |
41,80 € |
38,87 € |
illy Ground 250g |
Large |
6 συσκευασίες |
62,70 € |
56,43 € |
illy Beans 250g |
Small |
3 συσκευασίες |
31,35 € |
30,10 € |
illy Beans 250g |
Medium |
4 συσκευασίες |
41,80 € |
38,87 € |
illy Beans 250g |
Large |
6 συσκευασίες |
62,70 € |
56,43 € |
illy Filter 250g |
Small |
3 συσκευασίες |
31,35 € |
30,10 € |
illy Filter 250g |
Medium |
4 συσκευασίες |
41,80 € |
38,87 € |
illy Filter 250g |
Large |
6 συσκευασίες |
62,70 € |
56,43 € |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ |
Δεν υπάρχει ελάχιστη διάρκεια |
ΠΟΙΝΉ ΓΙΑ ΠΡΌΩΡΗ ΔΙΑΚΟΠΗ |
Δεν υπάρχει ποινή |
ΜΈΘΟΔΟΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ |
- Καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών. - Με πρόσβαση στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου" στην κατηγορία "Οι συνδρομές μου". |
ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΉΣ |
Δωρεάν για όλες τις αποστολές. |
5. Τρόποι σύναψης της σύμβασης
Ο Πελάτης μπορεί να ενταχθεί στα Προγράμματα «Συνδρομή Μηχανής & Καφέ» και «Συνδρομή Καφέ» με δύο τρόπους:
α) τηλεφωνικά στο 213 090 5600 (Επιλογή Εξυπηρέτησης Πελατών)
β) μέσω της Ιστοσελίδας www.illy.gr
5.1 Εγγραφή μέσω τηλεφώνου (Εξυπηρέτηση Πελατών)
Ο Πελάτης μπορεί να ενταχθεί στο επιλεγμένο συνδρομητικό πρόγραμμα, καλώντας τον αριθμό 213 090 5600 και παρέχοντας στο τηλεφωνικό κέντρο όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής στο πρόγραμμα.
5.2 Εγγραφή μέσω της Ιστοσελίδας
Ο Πελάτης επιλέγει πρώτα αν επιθυμεί τη Συνδρομή Μηχανής & Καφέ (επιλέγοντας τη μηχανή καθώς και τον τύπο και τον αριθμό συσκευασιών του επιθυμητού προϊόντος) ή τη Συνδρομή Καφέ (επιλέγοντας τον τύπο και τον αριθμό συσκευασιών του επιθυμητού προϊόντος). Εν συνεχεία συμπληρώνει τις απαραίτητες πληροφορίες για να ολοκληρώσει τις διαδικασίες εγγραφής. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής, ο Πελάτης αποκτά το προσωπικό του όνομα χρήστη δημιουργώντας και τον κωδικό πρόσβασής του.
Ο Πελάτης υποχρεούται να διατηρεί την εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασης και είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε δραστηριότητα ή ενέργεια γίνεται με τα στοιχεία αυτά. Η Kafea Terra δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία που προκύπτει από τη μη συμμόρφωση με τις ως άνω συμβατικές υποχρεώσεις.
Ο Πελάτης δεσμεύεται να ενημερώνει άμεσα την Kafea Terra σε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης χρήσης του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του ή οποιασδήποτε άλλης παραβίασης της ασφάλειας.
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής ο Πελάτης θα κάνει μια παραγγελία στην οποία θα αναφέρονται:
- τα Προϊόντα, τα οποία ο Πελάτης επιθυμεί να συμπεριλάβει στη συνδρομή, μεταξύ των διαθέσιμων προϊόντων για το εν λόγω Πρόγραμμα,
- άλλα στοιχεία που πρέπει να επιλέγονται προσωπικά από τον Πελάτη (όπως συσκευασίες καφέ)
- τα δεδομένα τιμολόγησης και αποστολής των προϊόντων που επιλέγονται στο πλαίσιο του Προγράμματος.
Η αποδοχή των παρόντων Όρων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη στο επιλεγμένο πρόγραμμα. Η σύμβαση καταρτίζεται μόλις ο Πελάτης λάβει επιβεβαίωση μέσω e-mail από την Kafea Terra σχετικά με την ένταξή του στο Πρόγραμμα. Η επιβεβαίωση θα περιλαμβάνει επίσης την ονομασία του επιλεγμένου προγράμματος συνδρομής με σύντομη περιγραφή του τι περιλαμβάνει, τον αριθμό της δόσης που αφορά, καθώς και υπερσύνδεσμο που θα παραπέμπει στους αναλυτικούς όρους στο illy.gr. Η γλώσσα που είναι διαθέσιμη για τη σύναψη της σύμβασης είναι η ελληνική.6. Χαρακτηριστικά και τιμές προϊόντων
Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων βρίσκονται στον Ιστότοπο της εταιρείας, στην ενότητα σχετικά με το εκάστοτε προϊόν. Λάβετε υπόψη ότι οι εικόνες και το χρώμα των προϊόντων ενδέχεται να μην ταιριάζουν ακριβώς με τα παραδοτέα.
Τα προϊόντα που παραδίδονται στον Πελάτη έχουν ημερομηνία λήξης τουλάχιστον 4 μήνες.
Τα προϊόντα που πωλούνται στο πλαίσιο του Προγράμματος και γενικότερα στον Ιστότοπο, είναι πρωτότυπα, τα οποία συμμορφώνονται με τα ποιοτικά πρότυπα της αγοράς και φέρουν τα εμπορικά σήματα που ανήκουν στην illycaffè ή έχουν αδειοδοτηθεί από αυτήν.
Τα προϊόντα πωλούνται στην τιμή (συμπεριλαμβανομένου του ΕΦΚ & του ΦΠΑ) που αναγράφεται στον Ιστότοπο κατά τη στιγμή της αγοράς.
Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν κατά τη διάρκεια της σύμβασης. Οι τροποποιήσεις αυτές θα κοινοποιούνται πάντοτε αμέσως στον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εκτός από τη δημοσίευσή τους στην Ιστοσελίδα. Εάν ο Πελάτης δεν προτίθεται να αποδεχθεί την τροποποίηση, μπορεί να διακόψει το Πρόγραμμα Συνδρομής σύμφωνα με το άρθρο 13.
7. Αλλαγές και προσωρινή αναστολή της συνδρομής
Η Kafea Terra θα παραδίδει σε μηνιαία βάση στον Πελάτη τα προϊόντα στις επιλεγείσες ποσότητες.
Ο Πελάτης μπορεί να τροποποιήσει ανά πάσα στιγμή και χωρίς πρόσθετα έξοδα καθ’ όλη τη διάρκεια του Προγράμματος:
- Προσωπικά στοιχεία (π.χ. διεύθυνση παράδοσης, στοιχεία χρέωσης)
- Στοιχεία πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας: μεταβολή ή αντικατάσταση κάρτας
- Το είδος και την ποσότητα των συσκευασιών καφέ, μόνο για όσους έχουν εγγραφεί στο Πρόγραμμα «Συνδρομή Καφέ»
Τα αιτήματα για αλλαγές μπορούν να γίνουν μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών ή μέσω του Ιστοτόπου της εταιρείας στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου", το αργότερο 24 ώρες πριν από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας. Οι ανακοινώσεις τροποποίησης που πραγματοποιούνται μετά την προθεσμία αυτή θα λαμβάνονται υπόψη για μεταγενέστερες παραδόσεις.
Με τον ίδιο τρόπο, ο Πελάτης μπορεί να αναστείλει τη Συνδρομή για μέγιστη συνεχόμενη περίοδο 3 (τριών) μηνών, μία μόνο φορά, κατά τη διάρκεια του Προγράμματος. Το αίτημα αναστολής πρέπει να παραληφθεί το αργότερο 24 ώρες πριν από την εκάστοτε ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας. Κατά τη διάρκεια της αναστολής, δεν θα υπάρξουν χρεώσεις στην πιστωτική κάρτα του Πελάτη. Στο τέλος της περιόδου αναστολής, οι αποστολές Προϊόντων και οι αντίστοιχες χρεώσεις θα συνεχιστούν εκ νέου αυτόματα. Για το Πρόγραμμα «Συνδρομή Μηχανής & Καφέ» και μόνο, θα παραταθεί αυτόματα η ημερομηνία λήξης του Προγράμματος, έως ότου συμπληρωθούν οι 12 μήνες ισχύος του.
8. Πληρωμή και τιμολόγηση
Η περιοδική προμήθεια προϊόντων μπορεί να πληρωθεί μόνο με μηνιαία χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα (American Express, Visa ή Mastercard).
Προπληρωμένες πιστωτικές κάρτες δεν γίνονται δεκτές.
Το ποσό κάθε παραγγελίας στο πλαίσιο του Προγράμματος θα χρεώνεται μόνο κατά τη στιγμή της πραγματικής αποστολής των προϊόντων για κάθε παράδοση, με εξαίρεση το ποσό της πρώτης παραγγελίας για την οποία θα ζητηθεί προέγκριση από την Kafea Terra, προκειμένου να αποδειχθεί η εγκυρότητα της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε.
Όλες οι πληροφορίες που αφορούν την πιστωτική κάρτα του Πελάτη θα διαβιβαστούν μέσω ασφαλούς σύνδεσης απευθείας στην ιστοσελίδα της τράπεζας, η οποία παρέχει την υπηρεσία πληρωμών.
Αυτές οι πληροφορίες δεν αποθηκεύονται ούτε αρχειοθετούνται από την Kafea Terra. Ως εκ τούτου, σε καμία περίπτωση η Kafea Terra δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε παράνομη ή ακατάλληλη χρήση πιστωτικής κάρτας από τρίτους, τα στοιχεία της οποίας έχουν κοινοποιηθεί κατά την πληρωμή των προϊόντων που αγοράστηκαν.
Ο Πελάτης υποχρεούται να επικοινωνεί με την Kafea Terra, μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών ή μέσω της Ιστοσελίδας, κοινοποιώντας οποιεσδήποτε αλλαγές (π.χ. λήξη της κάρτας) σχετικά με την πιστωτική κάρτα που έχει εισαχθεί για την πληρωμή των παραγγελιών που εκδίδονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Με την υπογραφή της σύμβασης, η Kafea Terra αποστέλλει αυτόματα το σχετικό φορολογικό παραστατικό με βάση τα δεδομένα που παρέχει ο Πελάτης κατά τη στιγμή της ένταξής του στο Πρόγραμμα. Καμία αλλαγή στο παραστατικό δεν είναι δυνατή μετά την έκδοσή του.9. Αποστολή προϊόντων
Τα έξοδα μεταφοράς και παράδοσης για όλα τα μέλη των προγραμμάτων "Συνδρομή μηχανής & καφέ" και "Συνδρομή καφέ" είναι δωρεάν.
Η Kafea Terra αποστέλλει τα προϊόντα αποκλειστικά στη διεύθυνση που υποδεικνύεται κατά τη στιγμή της εγγραφής. Η διεύθυνση μπορεί πάντα να αλλάξει μέσω της Ιστοσελίδας στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου" ή μέσω της Εξυπηρέτησης Πελατών. Δεν δεχόμαστε αποστολές σε ταχυδρομική θυρίδα.
Τα προϊόντα παραδίδονται από την Kafea Terra αποκλειστικά στην ελληνική επικράτεια.
Η Kafea Terra θα πραγματοποιήσει την πρώτη αποστολή των προϊόντων που παραγγέλνει ο Πελάτης, με courier, στη διεύθυνση που υποδεικνύεται από τον ίδιο, περίπου εντός 72 ωρών για την Αττική και εντός 120 ωρών για τις υπόλοιπες περιοχές από τη σύναψη της σύμβασης.
Οι αποστολές μετά την πρώτη πραγματοποιούνται με την ακόλουθη περιοδικότητα:
1) για συμβάσεις συνδρομής που συνάπτονται μεταξύ της 1ης και της 15ης ημέρας (συμπεριλαμβανομένης) του μήνα, οι αποστολές μετά την πρώτη θα πραγματοποιούνται μεταξύ της 1ης και της 15ης ημέρας του επόμενου μήνα.
2) για συμβάσεις συνδρομής που συνάπτονται μεταξύ της 16ης και της 30ής ημέρας (συμπεριλαμβανομένης) του μήνα, οι αποστολές μετά την πρώτη θα πραγματοποιούνται μεταξύ της 16ης και της 30ής ημέρας του επόμενου μήνα.
Η παράδοση είναι γενικά περίπου εντός 72 ωρών για την Αττική και εντός 120 ωρών για τις υπόλοιπες περιοχές.
Οι τροποποιήσεις που ζητούνται από τον Πελάτη, όπως προβλέπεται στο άρθρο 7, θα ληφθούν υπόψη εάν κοινοποιηθούν τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την ημερομηνία αποστολής. Εάν γίνουν πέρα από αυτό το χρονικό όριο, θα ισχύουν για μεταγενέστερες παραδόσεις.
Η Kafea Terra παραδίδει την αποστολή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών, η οποία είναι υπεύθυνη για την παράδοση.10. Επαλήθευση προϊόντος
Οποιαδήποτε ζημιά στη συσκευασία ή/και στο προϊόν (ορατή χωρίς να χρειάζεται να ανοίξετε τη συσκευασία) ή η αναντιστοιχία στον αριθμό των συσκευασιών πρέπει να αναφερθεί αμέσως, κάνοντας συγκεκριμένη αναφορά στο έγγραφο παράδοσης. Υπογράφοντας το έγγραφο του ταχυμεταφορέα, ο Πελάτης πιστοποιεί την εξωτερική ακεραιότητα του προϊόντος και τη συμμόρφωση της παράδοσης.
Τυχόν προβλήματα που δεν είναι εμφανή και δεν επαληθεύονται κατά τη στιγμή της παράδοσης (που σχετίζονται με το προϊόν, τη διεύθυνση ή την πληρότητα των παραληφθέντων προϊόντων) πρέπει να αναφέρονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παράδοση, αποστέλλοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο info@kafeaterra.gr ή καλώντας τον αριθμό 213 090 5500.11. Διάρκεια του Προγράμματος
11.1 Συνδρομή μηχανής & καφέ
Το πρόγραμμα «Συνδρομή μηχανής & καφέ» έχει διάρκεια 12 μηνών από τη στιγμή της εγγραφής. Μόλις συμπληρωθεί η αρχική διάρκεια, σε περίπτωση μη ενημέρωσης για διακοπή, το Πρόγραμμα θα συνεχιστεί υπό τις προϋποθέσεις που προβλέπονται για τη «Συνδρομή καφέ» και ο Πελάτης μπορεί να κρατήσει την μηχανή espresso.
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να διακόψει πρόωρα τη συνδρομή με τον τρόπο και το χρονοδιάγραμμα που προβλέπονται στο άρθρο 13.
11.2 Συνδρομή καφέ
Η διάρκεια της «Συνδρομής καφέ» είναι αορίστου χρόνου, με την επιφύλαξη του δικαιώματος του Πελάτη να διακόψει τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή, όπως προβλέπεται στο άρθρο 13.
12. Μονομερείς αλλαγές συνδρομής
Η Kafea Terra διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει μονομερώς τους παρόντες Όρους, ειδοποιώντας έγκαιρα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, σε κάθε περίπτωση, στον Ιστοσελίδα της. Για το λόγο αυτό η Kafea Terra καλεί τον Πελάτη να συμβουλεύεται περιοδικά αυτή τη σελίδα για να ελέγχει για τυχόν αλλαγές ή/και ενημερώσεις αυτών των Όρων.
Εάν ο Πελάτης δεν προτίθεται να αποδεχθεί τις αλλαγές, μπορεί να διακόψει τη Σύμβαση με επίσημη ειδοποίηση με τον τρόπο που προβλέπεται στο άρθρο 13 εντός 15 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης των αλλαγών.
Οι αλλαγές θα ισχύουν από την ημερομηνία που αναφέρεται στην ανακοίνωση που αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή δημοσιεύεται στον Ιστότοπο της εταιρείας.13. Υπαναχώρηση/ Διακοπή
13.1 Υπαναχώρηση εντός 14 ημερών
Σύμφωνα με τα άρθρα 1α και 3ε του Ν.2251/1994, ο Πελάτης που έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα) μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από την σύμβαση το αργότερο 14 (δεκατέσσερις) ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης της πρώτης παραγγελίας που έχει υπαχθεί στο Πρόγραμμα, αιτούμενος την καταβολή του ποσού που έχει ήδη καταβάλει. Το σχετικό αίτημα μπορεί να αποσταλεί είτε με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση: KAFEA TERRA AEBE, Nάξου 12 - 14, 190 02, Παιανία, Aττική, είτε καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών, είτε μέσω του Ιστοτόπου στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου".
Μετά την παραλαβή της ειδοποίησης υπαναχώρησης, η Εξυπηρέτηση Πελατών της εταιρείας θα επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για να προσδιοριστεί ο τρόπος επιστροφής και ενδεχόμενα έντυπα που πρέπει να συμπληρωθούν από τον καταναλωτή. Ο καταναλωτής θα πρέπει να επικοινωνήσει απευθείας με την εταιρεία ταχυμεταφορών για να παραδώσει τα αγαθά. Ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε την απόφαση του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση
Τα έξοδα αποστολής για την παράδοση της επιστροφής επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Βασική προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι η επιστροφή των προϊόντων άθικτων, με την επιφύλαξη της χρήσης που απαιτείται για την επαλήθευση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Μόλις εξακριβωθεί η ακεραιότητα του προϊόντος, η Kafea Terra θα επιστρέψει στον Πελάτη εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων το ποσό που καταβλήθηκε για το προϊόν και τα έξοδα της αρχικής αποστολής.
Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Σε περίπτωση που η αξία των προϊόντων έχει μειωθεί λόγω χρήσης άλλης από εκείνη που απαιτείται για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων (για παράδειγμα: κατεστραμμένα προϊόντα ή στα οποία λείπουν ή έχουν υποστεί ζημιά ορισμένα μέρη, όπως εξαρτήματα, υλικά συσκευασίας, κουτιά, τεκμηρίωση ή/και άλλα αντικείμενα), η Kafea Terra δύναται να παρακρατήσει μέρος του τιμήματος αναλόγως της απομειωμένης αξίας του προϊόντος.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής αποστείλει πίσω τα προϊόντα μετά την παρέλευση της προθεσμίας των 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση από τη σύμβαση ή σε περίπτωση ανοικτών ή/και μερικώς χρησιμοποιημένων προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει και το Kafea Terra θα επιστρέψει το αγορασμένα αγαθά χρεώνοντας τα έξοδα αποστολής.
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης αποκλείεται για τα τρόφιμα (άρθρο 3α περ. ι) Ν.2251/1994).
13.2 Διακοπή της Συνδρομής Μηχανής & Καφέ
Μετά το τέλος των 14 (δεκατεσσάρων) ημερών που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να διακόψει τη Συνδρομή Μηχανής & Καφέ αποστέλλοντας το σχετικό αίτημα με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση: KAFEA TERRA AEBE, Nάξου 12 - 14, 190 02, Παιανία, Aττική, είτε καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών είτε μεταβαίνοντας στον Ιστότοπο στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου".
Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή η Kafea Terra θα χρεώσει στον Πελάτη τις υπόλοιπες δόσεις που προβλέπονται από το Πρόγραμμα μέχρι τη λήξη της Συνδρομής και ο Πελάτης θα έχει το δικαίωμα να διατηρήσει την μηχανή espresso που έχει επιλέξει κατά τη στιγμή της ένταξής του στο Πρόγραμμα.
13.3 Διακοπή της Συνδρομής Καφέ
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να διακόψει τη Συνδρομή Καφέ ανά πάσα στιγμή, αποστέλλοντας το σχετικό αίτημα με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση KAFEA TERRA AEBE, Nάξου 12 - 14, 190 02, Παιανία, Aττική, είτε καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών είτε μεταβαίνοντας στον Ιστότοπο στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου".
Σε περίπτωση διακοπής της Συνδρομής Καφέ, η Kafea Terra θα χρεώσει στον Πελάτη το ποσό των παραγγελιών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί μέχρι την ημερομηνία έναρξης ισχύος της διακοπής. Η διακοπή θα ισχύει κατά την παραλαβή από τον Πελάτη της επιβεβαίωσης, μέσω e-mail ή με συστημένη με απόδειξη επιστροφής ότι η Kafea Terra έχει ακυρώσει το Πρόγραμμα.14. Καταγγελία της σύμβασης από την Kafea Terra
Η Kafea Terra μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση σε περίπτωση μη εκπλήρωσης των υποχρεώσεων εκ μέρους του Πελάτη και ιδίως σε περίπτωση μη καταβολής των οφειλόμενων ποσών με βάση το Πρόγραμμα.
Σε κάθε τέτοια περίπτωση, η Kafea Terra θα ενημερώσει τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με συστημένη επιστολή, ο οποίος εντός 10 (δέκα) ημερών θα έχει τη δυνατότητα να προβεί σε διευθέτηση του θέματος.
15. Εγγύηση
15.1 Εγγύηση καφέ και λοιπών τροφίμων
Η Kafea Terra εγγυάται την ποιότητα του καφέ και λοιπών τροφίμων έναντι οποιουδήποτε ελαττώματος στο υλικό και την παρασκευή μέχρι την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στο ίδιο το προϊόν, υπό την προϋπόθεση ότι ο χειρισμός και η χρήση του συμμορφώνονται με τις οδηγίες, τις ετικέτες ή/ και άλλα έγγραφα που παρέχονται από την εταιρεία. Εξυπακούεται ότι τα τρόφιμα, μόλις ανοίξουν, πρέπει απαραιτήτως να καταναλωθούν μέχρι την ημερομηνία που αναγράφεται στην ετικέτα.
15.2 Εγγύηση για τη μηχανή του καφέ
Τα προϊόντα που πωλούνται από την Kafea Terra καλύπτονται από τη νόμιμη εγγύηση σύμφωνα με τις διατάξεις περί πώλησης και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα. Ειδικότερα, σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, έχετε το δικαίωμα για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης να ασκήσετε το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης (εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες) ή το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, ή το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση (εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα), σύμφωνα με τις ειδικότερες προβλέψεις του άρθρου 540 του Αστικού Κώδικα, όπως εκάστοτε ισχύει. Εάν το ελάττωμα εμφανιστεί εντός των πρώτων 6 (έξι) μηνών από την παράδοση του προϊόντος, τεκμαίρεται - εκτός αν αποδειχθεί διαφορετικά - ότι υπήρχε ήδη κατά τη στιγμή της παράδοσης.
Η νόμιμη εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση ελαττώματος που οφείλεται σε:
- μη συμμόρφωση με τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης που περιέχονται στο φυλλάδιο που παρέχεται με το προϊόν,
- κακή χρήση,
- εσφαλμένη εγκατάσταση, συντήρηση ή επισκευές που πραγματοποιούνται από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό ή/και χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών·
- ζημιές στη μεταφορά, ή προβλήματα που δεν οφείλονται σε ελαττώματα του προϊόντος·
- προβλήματα από το δίκτυο ενέργειας με το οποίο συνδέεται η συσκευή,
Για οποιαδήποτε πληροφορία ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
16. Ανωτέρα Βία
Η Kafea Terra δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη εάν δεν επεξεργαστεί οποιοδήποτε αίτημα ή παραγγελία για λόγους ανωτέρας βίας, δηλαδή για συμβάντα που είναι πέραν του εύλογου ελέγχου της, τα οποία περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε: απεργίες, επισχέσεις ή άλλες εργατικές διαφορές (είτε αφορούν το ανθρώπινο δυναμικό μας ή οποιουδήποτε άλλου μέρους), επιδημίες, έντονα καιρικά φαινόμενα, πυρκαγιές, πλημμύρες, συμμόρφωση με οποιοδήποτε νόμο ή κυβερνητική εντολή, κανόνα ή κανονισμό, αθέτηση των προμηθευτών ή των συνεργατών ή των υπεργολάβων που εμποδίζουν την παράδοση κατά την συμφωνηθείσα ημερομηνία.
17. Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία
Οι παρόντες όροι πώλησης διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.
Για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της εταιρείας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας, με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.
18. Τελικές διατάξεις
Με την ΚΥΑ 70330/2015 έχει ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών online, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (http://ec.europa.eu/consumers/odr) αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει εντός ΕΕ δύναται να χρησιμοποιήσει τον εξής ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς.
Ο πιστοποιημένος για το σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ. 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr και ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί προκειμένου να καθοδηγείται καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης ενδεχόμενης καταγγελίας του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συμβαλλόμενα μέρη είναι σε θέση να αποχωρήσουν από τη διαδικασία σε οποιοδήποτε στάδιό της και να συνεχίσουν την όλη διαδικασία στα αρμόδια δικαστήρια. Οι καταναλωτές οφείλουν πριν προβούν σε αίτηση προς τον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή με σκοπό να επιλύσουν τη διαφορά απευθείας με τον ίδιο.
Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία αποστέλλοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο info@kafeaterra.gr ή καλώντας τον αριθμό 213 090 5500.